torsdag 27. november 2014

Advent og venting

Jeg måtte bare prøve meg forsiktig fram, og har nå starta på en slags bloggrull. I påvente av at alle skal legge ut bloggen sin på "It's learning", har jeg klart å rulle inn Superbibliotekarenes blogg på høyresida. Les gjerne innlegget og se hva vi på Katta driver med fram mot jul. (Ok, vi driver litt med studier, også...)

Lurer litt på om jeg egentlig bare kan starte på bloggrullen, med de bloggene jeg har tilgang til. For det er da sånn at du må legge inn en og en adresse i blogrullen? Eller er det noe smart her, som jeg ikke har skjønt??

Skal tenke på det.

Vårrull, ikke bloggrull. Hentet fra NDLA.

1 kommentar:

  1. Jepp, en og en adresse inn i bloggrullen. Og virker som om den ikke lar deg legge dobbelt, så ingen grunn til å vente ;) Moro å følge alle sammen!

    SvarSlett